KSIĄŻKI PSYCHOLOGICZNE I PEDAGOGICZNE ZAKUPIONE Z FUNDUSZY NARODOWEGO PROGRAMU ROZWOJU CZYTELNICTWA
1. Bąbel P., Wiśniak M. - „12 zasad skutecznej edukacji” Gdańsk 2014
2. Bemis J., Barrada A. – „Pokonać lęki i fobie. Jak radzić sobie z niepokojem i napadami paniki” Sopot 2016
3. Brazelton T., Sparrow J.D. – „Złość i agresja u dzieci” Sopot 2017
4. Całusińska M. – „Trening umiejętności wychowawczych” Sopot 2016
5. Fry R. – „Jak się uczyć?” Poznań 2016
6. Herbert M. – „Co wolno dziecku?” Sopot 2017
7. Kielin J., Klimek-Markowicz K. – „Krok po kroku. Nauczanie i terapia dzieci z umiarkowaną, znaczną i głęboką niepełnosprawnością intelektualną” Sopot 2016
8. Kołakowski A., Pisula A. – „Sposób na trudne dziecko. Przyjazna terapia behawioralna” Sopot 2017
9. Kołyszko W. – „Garść radości, szczypta złości” Sopot 2017
10. Kuleczka-Raszewska M., Markowska D. – „Uczę się poprzez ruch. Program terapii dla dzieci autystycznych i z niepełnosprawnością sprzężoną” Gdańsk 2012
11. Kutscher M. – „Dzieci z zaburzeniami łączonymi. ADHD, trudności w nauce, zespół Aspergera, zespół Touretta, depresja dwubiegunowa i inne zaburzenia” Warszawa 2007
12. Pisula E. – „Autyzm. Przyczyny, symptomy, terapia” Gdańsk 2016
13. Pisula E. – „Rodzice dzieci z autyzmem” Warszawa 2015
14. Riebisch R., Luszczynski H. – „Diagnoza typów uczniów” Sopot 2014
15. Sikorska I. – „Trening koncentracji. Jak rozwijać uwagę i pamięć dziecka” Kraków 2016
16. Weiler J. – „Nastolatki pod mikroskopem”
17. „Zaburzenia psychiczne i rozwojowe u dzieci a szkolna rzeczywistość” Warszawa 2016